خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ

پنالتی های تراکتوری‌ها در آل مکتوم سوخت

داور ژاپنی از اعلام یک ضربه پنالتی برای تیم تبریزی در نیمه دوم بازی با النصر خودداری کرد تا با این اتفاق زمینه شکست پرگل تراکتوری ها فراهم شود.



به گزارش "ورزش سه"، ریوجی ساتو و کمک های ژاپنی اش در حالی قضاوت دیدار حساس النصر با تراکتورسازی را برعهده داشتند که بار دیگر با سوت های اشتباه خود موجی از اعتراض از سوی نیمکت نشینان دو تیم به خصوص تبریزی ها را رقم زدند.


اوج اشتباهات تیم داوری به خصوص ریوجی ساتو در اواسط نیمه دوم بود جایی که این داور ژاپنی از گرفتن یک پنالتی 100 درصد روی کارلوس کاردوسو مدافع برزیلی تراکتور خودداری کرد تا این تیم در نهایت بازی را با نتیجه 4-1 بازنده شود. در آن صحنه کاردوسو می توانست روی ارسال بلند مهدی کیانی از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر دروازه النصر را برای بار دوم باز کرده و بازی به تساوی بکشاند اما مدافع النصر با کشیدن پیراهن این بازیکن از پشت این اجازه را به او نداد تا با تعادل مناسب ضربه سرش را بزند.


ساتو که اتفاقا مسلط بر صحنه بود از گرفتن پنالتی برای تراکتوری ها خودداری کرد و اعتراضات کاردوسو و سایر تراکتوری ها نیز بی نتیجه بود. البته این داور ژاپنی در نیمه اول هم برخورد دیگر مدافع النصری ها با آگوستو سزار را در محوطه جریمه النصر خطا تشخیص نداد تا این بار امیر قلعه نویی از کوره در برود. در مجموع می توان گفت تراکتوری ها نه تنها چوب بدشانسی های خود را در دبی خوردند بلکه قضاوت ضعیف داوران ژاپنی هم مزید برعلت شد تا امیدهای شان برای صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا به حداقل برسد.

  • محمد حسینی

تراکتور سازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی