خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۱ ب.ظ

ویسی سرمربی سپاهان شد

عبدالله ویسی پس از کش و قوس های فراوان به عنوان سرمربی سپاهان از سوی این باشگاه معرفی شد.



به گزارش"ورزش سه"، پس از کش و قوس های فراوان بالاخره عبدالله ویسی به توافق کامل با سپاهانی ها رسید و قراردادش با این تیم را امضا کرد.


ویسی امسال به جرات پدیده سرمربیان لیگ برتر بود و توانست با تعدادی جوان کم نام و نشان قهرمان لیگ برتر شود، وی به عنوان مربی همراه با فولاد در لیگ چهارم قهرمانی را تجربه کرده بود.
دوران سرمربی گری ویسی در لیگ برتر با صبای قم شروع شد و وی توانست سهمیه آسیایی را کسب کند. وی پس از صبا به پیکان رفت اما دوران خوبی را در آنجا نداشت و میانه های فصل از این تیم جدا شد.


ویسی سال بعد به استقلال خوزستان رفت و در لیگ تیم تازه صعود کرده اش را ماندنی کرد، فصل بعد نیز با همان تیم و این بار در پلی آف با شکست دادن مس کرمان توانست در لیگ برتر بماند.


وی لیگ پانزدهم تصمیم گرفت روندش را به مانند دوران حضورش در صبای قم بکند، وی به جوانان لیگ یکی و کم نام و نشان به خصوص از تیم های خوزستانی بها داد بازیکنانی چون زهیوی، بیت سعید، جانفزا، کعبی، زبیدی و ....


ویسی پس از مذاکرات با باشگاه های سپاهان و استقلال خوزستان به دبی رفت تا چند روزی استراحت کند و تصمیم درستی را اتخاذ کند. او که شنبه به ایران برگشته بود پس از دو روز مذاکره فشرده، امروز تصمیمش را نهایی کرد.


عبدالله ویسی تصمیم گرفته است پس از قهرمانی استقلال خوزستان از این تیم جدا شود و سرمربی تیم شود که دورانی در آن بازی می کرد، سپاهان!


حال باید منتظر دوران جدید ویسی و این بار در سپاهان بود.

  • محمد حسینی

سپاهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی