خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۴ ب.ظ

زلاتان: برای فوتبال سوئد زیادی خوب هستم

زلاتان ابراهیموویچ، کاپیتان تیم ملی سوئد احتمال بازگشتش به تیم مالمو را با صحبت‌های اخیرش مبنی بر اینکه برای فوتبال سوئد زیادی خوب است،‌ رد کرد.



به گزارش "ورزش سه"،‌ ابراهیموویچ روز دوشنبه عنوان کرد که دوست دارد روزی به مالمو بازگردد و رسانه‌ها اینطور تفسیر کردند که او قصد بازگشت به تیم اولش را دارد. در حالی که قرارداد او با پاری سن ژرمن به پایان رسیده، کاپیتان تیم ملی سوئد احتمال بازگشتش به زادگاهش را رد کرد.


او گفت:" من برای لیگ سوئد زیادی خوب هستم."

 


 


زلاتان همچنین به شایعات درباره آینده اش دامن زد و گفت:" دوست دارم شما خبرنگاران راجع به آینده ام چیزهای مختلف بنویسید. این من را هیجان زده می‌کند و دوست دارم ببینم کدام یک بهترین را نوشته است. وقتی از آنها خسته شدم به شما اطلاع خواهم داد."


زلاتان فوتبالش را در مالمو شروع کرده و سال 2001 از این تیم جدا شد و به آژاکس پیوست.

  • محمد حسینی

زلاتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی