خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۷ ق.ظ

صعود آرژانتین به نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا

تیم ملی آرژانتین موفق شد با درخشش گونزالو هیگواین و لیونل مسی،‌ 4-1 ونزوئلا را شکست داده و حریف آمریکا در نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا شود.



به گزارش "ورزش سه"، شاگردان تاتا مارتینو که عملکرد بسیار خوبی تا به اینجای کار در این رقابت‌ها داشته اند.،‌ در ادامه این روند خود، با غلبه بر ونزوئلا به نیمه نهایی کوپا آمه ریکا صعود کردند و آنجا باید به مصاف آمریکا،‌میزبان رقابت ها بروند.


بازی با برتری آرژانتین آغاز شد و طولی نکشید شاگردان مارتینو به گل رسیدند. در دقیقه 8 روی پاس دیدنی مسی،  هیگواین پا به توپ شد و او نیز با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کرد و آرژانتین را پیش انداخت. در ادامه روی فرصت طلبی هیگواین، آرژانتین بار دیگر به گل رسید. پاس رو به عقب اشتباه مدافع ونزوئلا باعث شد تا در دقیقه 20 هیگواین در موقعیتی بسیار خوبی برای گلزنی قرار بگیرد و به زیبایی دروازه حریف را باز کند. آرژانتین همچنان فشار خود را بر دروازه ونزوئلا حفظ کرد تا در دقیقه 44 صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی ضربه پنالتی مسی توسط جرمن رومرو، دروازه بان ونزوئلا مهار شد.


نیمه دوم باز هم با برتری آرژانتین همراه بود و شاگردان مارتینو کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه روی پاس خوب گایتان، مسی توانست دروازه ونزوئلا را باز کرده و در تعداد گل‌های ملی خود را به گابریل باتیستوتا با 54 گل برساند و با زدن یک گل دیگر به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آرژانتین تبدیل شود. با وجود این برتری 10 دقیقه بعد دروازه آرژنتین توسط راندون گومز و روی پاس خوب گوئرا مورالس فرو ریخت ولی 1 دقیقه بعد روی پاس دیدنی مسی، اریک لاملا گل چهارم را نیز وارد دروازه ونزوئلا کرد تا خیال هواداران آلبی سلسته راحت شود.
بدین ترتیب آرژانتین راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله باید به مصاف آمریکا برود.

  • محمد حسینی

آراژانتین

کوپا آمه‌ریکا

نظرات  (۱)

با سلام
با قبولی طاعات و عبادات شما

به مناسبت ماه مبارک رمضان سایت “” رزبین “” به علاقمندانی که دارای سایت یا وبلاگ هستند و تمایل دارند که اپلیکیشن سایت یا وبلاگ اختصاصی اندروید خودشان را داشته باشند، به تعداد محدود ی از علاقه مندان این کار را انجام میدهد.

شما میتوانید این اپلیکیشن اختصاصی، که برای شما ساختیم را در اختیار دوستان و کاربرانتان قرار دهید تا با نصب آن روی گوشی یا تبلت خودشان همیشه و خیلی راحت تر و حرفه ای تر به سایت یا وبلاگ شما دسترسی داشته باشند.

با استفاده از این نرم‌افزار، کاربرانتان میتوانند مطالب شما در تمامی شبکه های اجتماعی از جمله واتس اپ، تلگرام، وایبر، لاین و یا هر شبکه اجتماعی دیگر و حتی ایمیل، پست ها و مطالب شما را به اشتراک بگذارند، که این کار باعث آمار بسیار زیاد سایت یا وبلاگتان میشود.

حتی تصاویری که در سایت یا وبلاگتان قرار میدهید قابلیت نمایش در اپلیکیشن هم دارا میباشد و هم قابلیت اشتراک گذاری دارند.

یکی از مزیت های داشتن اپلیکیشن، بالا بردن اعتبار و حرفه ای بودن سایت یا وبلاگ شما میشود.

شما میتوانید نمونه ی اپلیکیشن ساخته شده توسط ما را از لینک زیر دانلود کنید و نصب کنید تا با امکانات دیگر نرم‌افزار آشنا شوید.

http://www.pro.uploadpa.com/?file=1466300173227801_rozbin_ir-v1.apk 

یا

http://etc.zarup.com/100803-download-rozbin_ir-v1.apk.html


پس توجه داشته باشید، در حال حاضر فقط 12 اپلیکیشن پذیرفته میشود،الویت با 12 نفر اول میباشد.

برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با ما و سفارش اپلیکیشن به سایت زیر بیابید 

http://rozbin.ir/app

    
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی