خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۸ ق.ظ

بازتاب خداحافظی مسی در رسانه های جهان

لئو مسی امروز پس از شکست در فینال کوپا امه ریکا برابر شیلی تصمیم به خداحافظی از فوتبال ملی گرفت.




به گزارش "ورزش سه"، بسیاری انتظار داشتند بامداد امروز لئو مسی به طلسم ناکامی هایش در تیم ملی پایان داده و سرانجام قهرمان یک جام شود ولی اینگونه نشد و آرژانتین در ضیافت پنالتی ها همچون سال گذشته مقابل شیلی شکست خورد. مسی هم یکی از پنالتی ها را از دست داد. این سومین فینال متوالی بود که مسی با آرژانتین در فینال متحمل شکست می شد.

فوق ستاره در پایان بازی در حالیکه بسیار ناراحت بود از تصمیمش برای خداحافظی از تیم ملی خبر داد که برای همه فوتبال دوستان، به خصوص آرژانتینی ها غیرقابل تصور بود.

 

وداع مسی با فوتبال ملی بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت:

 


 

OLE آرژانتین: بهترین فینال مسی، بدترینش بود. در گزارش اوله آمده است که چگونه می توان عملکرد مسی در فینال را توضیح داد؟ در طول 90 دقیقه او یک نفر بود مقابل همه شیلی، خسته ولی خطرناک در وقت های اضافه و خطاکار در ضربات پنالتی؟ در نهایت اشک های دردناک او نشان می داد که سرنوشت این بار هم با او در راه فتح جام با پیراهن آرژانتین نبود.

 

رکورد مکزیک: "مسی معجزه گر پاپس کشید." مسی یک بار دیگر در راه کسب قهرمانی با آرژانتین در قدیمی ترین تورنمنت ملی دنیا ناکام ماند. این بار هم شیلی سد راه او و یارانش شد و در نهایت او از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

 

 

اوگلوبو برزیل:" (روبرتو) باجو، تو بودی؟" نشریه برزیلی به پنالتی هدر رفته مسی در فینال کنایه زده و آن را با پنالتی ای که باجو در فینال جام جهانی 94 بین برزیل و ایتالیا از دست داد مقایسه کرده است.

 

 

گاترتا دلو اسپورت ایتالیا:" پس از یک ناکامی دیگر با آرژانتین، مسی با فوتبال ملی وداع گفت."

 

اکیپ فرانسه:" مسی، شکست و بازنشستگی."

 

میرو انگلیس:" مسی پس از شکست برابر شیلی در ضربات پنالتی از بازی های ملی کناره گیری کرد." میرور به شوک آور بودن خبر خداحافظی مسی برای فوتبال دوستان دنیا اشاره کرده و تصمیم مسی برای خداحافظی در سن 29 سالگی را عجیب خوانده است.

 

سان انگلیس:" خداحافظی مسی ویران شده."

 

 

اسپورت اسپانیا:" این پاداش تو نبود لئو" اسپورت به این اشاره کرده است که مسی پس از تمام تلاش هایی که برای موفقیت با آرژانتین به خرج داد ناامید شده و خود را سزاوار این ناکامی جدید نمی داند. اسپورت ناکامی در 4 فینال متوالی با آرژانتین را بی رحمی بزرگ فوتبال در حق مسی خوانده است.

 

موندودپورتیوو اسپانیا:" بدشانسی های مسی ادامه دارد."

 

مارکا:" Leo Mexit " با تلفیق نام لئو مسی با کلمه EXIT به معنای خروج، به وداع او با بازی های ملی اشاره کرده است.

  • محمد حسینی

آراژانتین

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی