خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۱ ق.ظ

رد شدن صغرسن پدیده فوتبال پرتغال

رناتو سانچس، پدیده این روزهای فوتبال پرتغال به صغر سن متهم شده بود. این ادعا را ابتدا مسئولان اسپورتینگ لیسبون و سپس گای رو، مربی سرشناس فرانسوی مطرح کردند.




به گزارش "ورزش سه"، سانچس که پیش از آغاز رقابت های یورو 2016 به بایرن مونیخ پیوست، به عنوان بازیکنی زیر 19 سال معرفی شده اما گای رو معتقد است که این ادعا صحت ندارد.


او به خبرنگاران گفته بود:" رناتو گفته که 18 ساله است اما فکر می کنم او باید سن بیشتری داشته باشد. تاریخ تولد او به اشتباه ثبت شده است. می توانم به شما اطمینان بدهم که او 23 یا 24 ساله است."

 


 

در همین رابطه امروز نشریه " Diário de Notícias "، چاپ لیسبون مدارک مربوط به بیمارستان محل تولد رناتو را منتشر کرد که نشان می داد او متولد 18 آگوست 1997 است و 18 سال و 326 روز دارد.

رناتو طبق مدارک ثبت شده در بیمارستان آمادورا سینترا دی ماریا، ساعت 15.25 روز 18 آگوست سال 1997 متولد شده و وزنش به هنگام تولد نیز 2.56 کیلوگرم بوده است. بدین ترتیب تمام شایعات در مورد صغر سنی بودن رناتو نادرست بوده اند.

  • محمد حسینی

پرتغال

یورو 2016

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی