خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۳۱ ق.ظ

روستوف با گل به خودی عزت‌الهی باخت

روستوف با گل به خودی عزت‌الهی با نتیجه 3 بر 2 مقابل زنیت شکست خورد.



به گزارش "ورزش سه"، در هفته سوم لیگ برتر روسیه زنیت سن‌پترزبورگ از ساعت 21 امشب به وقت تهران میزبان روستوف تیم پنجم جدول بود که سردار آزمون به دلیل محرومیت در ترکیب روستوف حضور نداشت و سعید عزت‌اللهی نیز از روی نیمکت بازی را آغاز می‌کرد.


روستوف خیلی زود سوار بازی شد و توانست در دقایق 8 و 14 توسط دیمیتری پولوز وینگر چپ خود به گل برسند و در آستانه پیروزی مهمی باشند اما به مرور زمان زنیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و به دلیل فشار حملات آنها الکساندور گاتسان هافبک روستوف به دلیل دریافت دو کارت زرد در دقیقه 44 از زمین مسابقه اخراج شد.


در نیمه دوم روستوف برای حفظ نتیجه و کم کردن فشار حملات زنیت سعید عزت‌اللهی را به جای دیمیتری پولوز از ابتدا وارد زمین کرد اما زنیت در دقیقه 50 یکی از گل‌های خورده را توسط جیولیانو جبران کرد.


زنیت که تلاش می‌کرد از باخت خانگی نجات پیدا کند در دقیقه 72 روی ارسال از جناح راست زمین و ضربه سر گل به خودی عزت‌اللهی بازی را مساوی کرد و به بازی برگشت اما این پایان کار نبود و آنها موفق شدند یک گل دیگر در دقیقه 85 توسط لوکا یوردویچ بزنند و به پیروزی 3 بر 2 برسند.

  • محمد حسینی

عزت الهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی