خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ق.ظ

9 یورش جهانبخش به دژ دفاعی آیندهوون

سایت باشگاه آلکمار آنالیز عملکرد بازیکنان این تیم برابر قهرمان هلند در هفته دوم را منتشر کرد و ملی پوش ایرانی باز هم جزو دو بازیکن برتر تیمش بود.



به گزارش "ورزش‌سه"،  در هفته دوم رقابت های لیگ برتر هلنتد آلکمار در شرایطی مقابل آیندهوون مدافع عنوان قهرمانی به میدان رفت که علیرضا جهابنخش به عنوان وینگر راست تیمش طراحی حملات این تیم را برعهده داشت و به همین خاطر در آنالیز عملکرد نفر به نفر در کنار رون ولار مدافع ملی پوش الکمار جزو دو بازیکن برتر معرفی شد.


در گزارشی که سایت آلکمار منتشر کرد رون ولار علاوه بر دوندگی در 5 صحنه با توپ ربایی و دفع حملات مهاجمان آیندهوون نامش را در بین برترین مدافعان هفته هلند ثبت کرد ضمن این که علیرضا جهانبخش هم با 9 یورش به سمت دروازه آیندهوون و همچنین 5 سانتر خطرناک روی دروازه میزبان در بین برترین عناصر تهاجمی قرار گرفت. البته جهانبخش در این راه رقیبان سرسخت دیگری هم داشت که بیشتر از او طراحی حملات را داشتند اما همین که او مقابل مدافع عنوان قهرمانی چنین آماری از خود بر جای گذاشت جالب توجه بود.


آلکمار در آغاز فصل جدید لیگ برتر هلند در هفته نخست برابر هیرنوین به تساوی 2-2 رسید که جهانبخش روی هر دو گل تیمش تاثیرگذار بود. در هفته دوم هم علیرضا مقابل آیندهوون با وجود شکست 1-0 تیمش نمایش قابل قبولی ارائه داد تا آماده ترین بازیکن آلکمار لقب بگیرد.

  • محمد حسینی

جهانبخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی