خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ق.ظ

پیروزی مقتدرانه سیتی مقابل استوا بخارست

منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله پلی آف لیگ قهرمانان، موفق شد با نتیجه 5-0 استوا بخارست را از پیش رو بردارد و در آستانه صعود به مرحله گروهی این رقابت ها قرار بگیرد.




به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار کاملا برتر از حریف نشان دادند و علی رغم اینکه سرخیو آگوئرو دو ضربه پنالتی را از دست داد، در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.

 

سیتی بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 7 دقیقه از بازی سپری شده بود که این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای بازیکن استوا روی استرلینگ، یک ضربه پنالتی نصیب سیتی کرد که آگوئرو پشت آن قرار گرفت اما ضربه اش را نیتا، دروازه حریف، با واکنشی به موقع دفع کرد.

 

 

 

 

اما تنها 6 دقیقه بعد، سیتی توانست به گل اول برسد. یک توپ دزدی به موقع از استرلینگ و پاس او برای داوید سیلوا، یک موقعیت گلزنی خوب برای هافبک اسپانیایی ایجاد کرد و در نهایت او با یک ضربه دقیق، نیتا را مغلوب کرد. بعد از این گل هم برتری سیتی ادامه داشت و این تیم در دقیقه 21 صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد.

 


 

این بار خطای مدافع استوا روی کولاروف، یک ضربه پنالتی تقدیم سیتی کرد که باز هم آگوئرو پشت آن قرار گرفت. ستاره آرژانتینی این بار تصمیم داشت توپ را به سقف دروازه بکوبد اما ضربه اش از بالای تیر افقی به بیرون رفت تا بار دیگر ناکام بماند.

 

 

این پنالتی هم باعث نشد روند بازی تغییر چندانی بکند و باز هم این بازیکنان سیتی بودند که بر توپ و میدان تسلط داشتند تا اینکه در دقیقه 41 به گل دوم رسیدند. آگوئرو که دو پنالتی را از دست داده بود، این بار روی پاس استرلینگ، با یک ضربه فنی، دروازه حریف را باز کرد.

 

 

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید. سیتی نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و تنها 4 دقیقه از نیمه دوم سپری شده بود که این تیم به گل سوم رسید. حرکت خوب کوین دی بروین و پاس دیدنی او، این فرصت را برای نولیتو ایجاد کرد تا بعد از پشت سر گذاشتن دروازه حریف، دروازه خالی را باز کند.

 

 

بعد از این گل تا اندازه ای از شدت حملات بازیکنان سیتی کاسته شد اما باز هم این تیم بود که بر توپ و میدان تسلط داشت تا اینکه در دقیقه 81، آگوئرو گل دوم خود و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. یک حرکت هماهنگ خوب از بازیکنان سیتی، در نهایت با ضربه تماشایی مهاجم آرژانتینی به گل چهارم تبدیل شد.

اما این هم پایان کار نبود و سیتی در دقیقه 89 به گل پنجم رسید. پاس در عمق عالی از فرناندینیو در موقعیتی مناسب به آگوئرو رسید و او هم بعد از پشت سر گذاشتن بازیکن حریف، با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد. در نهایت بازی با همین نتیجه 5-0 به پایان رسید.

 

  • محمد حسینی

منچستر سیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی