خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۰ ق.ظ

توقف آرسنال در خانه لسترسیتی

آرسنال امشب در خانه لسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی به میدان رفت و در دیداری سرد و بی روح، با نتیجه بدون گل متوقف شد. لسترسیتی در این دیدار حتی یک شوت هم در چارچوب نداشت.




به گزارش "ورزش سه"، هر دو تیم، بازی هفته اول خود را با شکست پشت سر گذاشته بودند و به دنبال اولین پیروزی در فصل جدید بودند.

 

بازی در دقایق اولیه بدون موقعیتی از سوی هیچ کدام از دو تیم سپری شد. در دقیقه 24، فرانسیس کوکولین با متوقف کردن جیمی واردی، ستاره روباه ها در فصل قبل اولین کارت زرد مسابقه را دریافت کرد. یک دقیقه بعد، شوت چمبرلین نیز راهی به دروازه نیافت تا بازی با همان نتیجه بدون گل دنبال شود.

 

در دقیقه 31، ارسال خطرناک کاسورلا از سمت چپ با واکنش کسپر اشمایکل همراه شد و لحظاتی بعد، ارسال خطرناک محرز برای واردی توسط پتر چک مهار شد.

 

 


 

در دقیقه 35، ضربه از راه دور گرانیت ژاکا، راهی به چارچوب دروازه لستر پیدا نکرد. دریافت کارت زرد برای مدی از لستر دقیقه 45، آخرین حادثه نیمه اول بود و دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

 

اولین تعویض در نیمه دوم برای لسترسیتی صورت گرفت و مندی جای خود را به اندی کینگ داد. در دقیقه 58، ضربه از راه دور برلین به آرامی در دستان اشمایکل قرار گرفت. در دقیقه 75، ضربه آرام تئو والکات نیز نتوانست دروازه لسترسیتی را تهدید کند.

 

 

 

در دقیقه 67، اوکازاکی جای خود را به یولونا داد. در دقیقه 70، همکاری کینگ و واردی می توانست منجر به گل اول لستر بشود که این امر محقق نشد. در دقیقه 78 نیز اولیور ژیرو جایگزین چمبرلین شد تا آرسنال آهنگی هجومی تر به خود بگیرد.

 

در دقیقه 73، گرانیت ژاکا جای خود را به مسوت اوزیل داد تا هافبک خلاق آلمانی، اولین بار در فصل جاری به لباس آرسنال به میدان آید. در دقیقه 83، والکات می توانست دروازه اشمایکل را باز کند اما مورگان مانع این امر شد.

 

 

 

در دقیقه 88، صحنه ای مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه آرسنال رخ داد که کلاتنبرگ، اعتقادی به این موضوع نداشت. احمد موسا با حرکتی زیبا وارد دروازه آرسنال شد که توسط برلین متوقف شد اما داور در این صحنه، دستور به ادامه بازی داد. در دقیقه 92، نفوذ زیبای محرز با واکنش پتر چک همراه بود. 

 

در دقیقه 93، راب هولدینگ با خطا بر روی محرز کارت زرد گرفت تا در نهایت بازی با نتیجه بدون گل به پایان برسد و این دو تیم در پایان هفته دوم، تنها یک امتیاز در کارنامه خود داشته باشند.

  • محمد حسینی

آرسنال

لستر سیتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی