خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۰ ق.ظ

صعود 5پله‌ای روستوف با گلزنی عزت‌اللهی

روستوف موفق شد با نتیجه 3 بر صفر توم تومسک را شکست داد که هافب ملی پوش ایرانی این تیم دومین گل‌شان را به ثمر رساند.



به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم لیگ برتر روسیه امشب با یک دیدار پیگیری شد و از ساعت 23 تیم روستوف در خانه از توم تومسک پذیرایی می‌کرد که سعید عزت‌اللهی از ابتدا در ترکیب تیمش بود و سردار آزمون نیز به دلیل سپری کردن دومین جلسه محرومیتش نمی‌توانست روستوف را همراهی کند.


روستوف که هفته گذشته نخستین شکست فصل را برابر زنیت سن‌پترزبورگ متحمل شد برای جبران باخت قبلی از همان ابتدا نمایش هجومی به کار گرفت و موفق شد در دقیقه 17 توسط ایوان نووسلتو به گل برسد که تلاش آنها تا پایان نیمه اول ادامه داشت و دومین گل را هم توانستند در دقیقه 45 با ضربه بیرون پا و داخل محوطه سعید عزت‌اللهی بزنند.


با شروع نیمه دوم دوباره روستوف توپ و میدان را در اختیار گرفت و یک گل دیگر در دقیقه 52 با ضربه الکساندر اروخین زد تا کار برای توم تومسک سخت‌تر از قبل شود.


روستوف تا پایان مسابقه بازی را اداره کرد و در حضور 90 دقیقه‌ای عزت‌اللهی موفق شد 3 بر صفر به برتری برسد و صاحب هفتمین امتیاز فصل شود تا با تفاضل گل بهتر نسبت به زنیت و پایین‌تر از کراسنودار و اسپارتاک موسکو در جایگاه سوم جدول قرار گیرد.

  • محمد حسینی

عزت الهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی