خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۱۰ ق.ظ

اولین برد آلکمار با گل سرنوشت‌ساز جهانبخش

آلکماری ها موفق شدند با گلزنی ملی پوش ایرانی خود، در سومین دیدار خود در برابر تیم اوترخت به پیروزی دو بر یک برسند.




به گزارش "ورزش سه"، این دیدار که از ساعت 17 و به میزبانی اوترخت آغاز شد، علیرضا جهانبخش از ابتدا در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت، آنها ابتدا در دقیقه 25 توسط هنریکسن به گل اول بازی دست یافتند تا نیمه اول را به سود به پایان برسانند.

 


در نیمه دوم و در دقیقه 53 اوترختی ها موفق شدند توسط جاستین گل تساوی  را به ثمر رساندند تا اینکه در آخرین دقایق بازی و در حالی که تنها 6 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود علیرضا جهانبخش گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

 


 

این بازی سومین دیداری بود که آلکماری ها در لیگ هلند به میدان رفتند و ستاره ایرانی این تیم نیز در ترکیب ثابت در هر سه بازی به میدان رفت، آنها در دو بازی قبلی یک تساوی در برابر هیرنفین و یک شکست در برابر پی اس وی آیندهوون به دست آوردند و پیروزی در بازی سوم و در خانه اوترخت را می توان اولین سه امتیاز این تیم دانست، دیداری که برد در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.


جهانبخش که دومین سال حضور در آلکمار را پشت سر می گذارد یکی از امیدهای این تیم در لیگ هلند و یورو لیگ محسوب می شود، او فصل قبل با آلکمار به مقام سوم لیگ هلند رسید و گل دقیقه 84 وی روی پاس دوس سانتوس سوزا به ثمر رسید.

  • محمد حسینی

جهانبخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی