خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۲۹ ق.ظ

پیروزی میلان با درخشش باکا

میلان در اولین دیدار فصل به در خانه به مصاف تورینو رفت و توانست با نتیجه 2-3، حریف خود را مغلوب کند.




به گزارش "ورزش سه"،  میلان بازی را هجومی آغاز کرد اما نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند. در دقیقه 26، جوزف مارتینز از تورینو اولین کارت زرد مسابقه را دریافت کرد.

 

لحظاتی بعد، آدام لیاییچ، ستاره تورینو به علت مصدومیت از زمین بازی خارج شد و بویل جایگزین وی شد. در دقیقه 35، روسه تینی دومین کارت زرد تیم تورینو را نیز دریافت کرد. بالاخره روسونری توانست در دقیقه 39 و روی ارسال ایگناسیو آباته و ضربه کارلوس باکا، دروازه تورینو را باز کند و با یک گل از حریف خود پیش افتد. نیمه اول با برتری 0-1 میلان به پایان رسید.

 

 


 

در ابتدای نیمه دوم، گابریل پالتا مدافع میلان اولین کارت زرد این تیم را دریافت کرد.2 دقیقه بعد، تورینو موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.بلوتی با گذشتن از سد رومانیولی، مدافع ایتالیایی میلان توانست با ضربه ای از سمت چپ محوطه جریمه میلان، دروازه دوناروما را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

 

اما لحظاتی بعد و در دقیقه 50، باز هم شاگردان مونتلا موفق به گلزنی شدند. کارلوس باکا، مهاجم کلمبیایی میلان با همکاری با نیانگ توانست دومین گل خودش و میلان را به ثمر برساند تا آمادگی خودش را به رخ بکشد.

 

 

در دقیقه 58، ماکسی لوپز، مهاجم آرژانتینی تورینو جایگزین ویوس شد تا تورینو آهنگی هجومی تر به خود بگیرد. ده دقیقه، جوئل اوبی، هافبک سابق اینتر با خطای بر روی بوناونتورا، یک ضربه پنالتی را تقدیم حریف کرد و باکا با به ثمر رساندن آن، در اولین دیدار فصل تیمش هت تریک کرد.

 

 

 

 

اوبی با این خطا، دومین کارت زرد تیمش را دریافت کرد و در دقیقه 70 جای خود را به بازلی داد. میلان نیز 4 دقیقه بعد برتولاچی را جایگزین بوناونتورا کرد ولی لحظاتی بعد، برتولاچی زمین بازی را به علت مصدومیت ترک کرد و جای خود را به آندره پولی داد. در دقیقه 87، لوییز آدریانو به جای کارلوس باکا، ستاره میلان در این دیدار به میدان آمد.

 

در دقیقه 91، بازلی روی پاس دی سیلوستره اختلاف را به حداقل رساند تا بازی در لحظات آخر با هیجان بیشتری دنبال شود. اما این پایان کار نبود و تورینو در دقیق 94 به یک ضربه پنالتی دست یافت که دوناروما آن را مهار کرد و تورینو شانس مسلم گلزنی و بازگشت به بازی را از دست داد. گابریل پالتا در این صحنه با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

 

در نهایت بازی با برتری 2-3 شاگردان مونتلا به پایان رسید.

  • محمد حسینی

میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی