خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱ ق.ظ

فرار آرژانتین از شکست مقابل ونزوئلا

تیم ملی آرژانتین در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، مقابل ونزوئلا به تساوی 2-2 رسید.




 

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا ونزوئلا با دو گل پیش افتاد اما آرژانتینی ها که در این دیدار لیونل مسی را در اختیار نداشتند، توانستند کار را به تساوی بکشند.

 

ونزوئلا بازی را بهتر آغاز کرد اما اولین موقعیت خطرناک بازی، روی ضربه اور بانگا از پشت محوطه جریمه ایجاد شد؛ هرچند ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. برتری ونزوئلا سرانجام در دقیقه 35 به ثمر نشست و این تیم توسط خوان آنیور به گل رسید. او بعد از اینکه توانست خاویر ماسچرانو و مارکوس روخو را پشت سر بگذارد، با ضربه ای دقیق، دروازه سرخیو رومرو را باز کرد.

 

چند دقیقه بعد، روی اشتباه پابلو زابالتا، ونزوئلا می توانست به گل دوم برسد اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 


 

ونزوئلا نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و تنها 8 دقیقه از این نیمه سپری شده بود که به گل دوم رسید. حرکت خوب سالومون روندون و پاس رو به عقب او برای مارتینز، با ضربه این بازیکن به گل دوم میزبان تبدیل شد.

 

آرژانتینی ها خیلی زود به این گل واکنش نشان دادند و لوکاس پراتو 5 دقیقه بعد، یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی پای در عمق لاملا، پراتو از آشفتگی خط دفاعی ونزوئلا استفاده کرد و گل اول آلبی سلسته را به ثمر رساند.

 

حملات آرژانتین ادامه پیدا کرد و آنخل دی ماریا می توانست در دقیقه 67 گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او توسط بازیکنان حریف دفع شد. سرانجام حملات آرژانتین در دقیقه 83 به گل تساوی منجر شد. کرنر دی ماریا در محوطه جریمه به اوتامندی رسید و او هم با ضربه ای راحت، کار را تمام کرد. در دقایق پایانی تیم میزبان تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام داد اما در نهایت بازی با همان نتیجه 2-2 به پایان رسید.

  • محمد حسینی

آراژانتین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی