خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ق.ظ

آزمون و عزت‌اللهی آمدند، روستوف بُرد

روستوف در حضور بازیکنان ایرانی خود موفق شد به پیروزی ارزشمندی مقابل قعر نشین لیگ روسیه دست پیدا کند.



به گزارش "ورزش سه"، در نخستین بازی هفته ششم لیگ روسیه تیم روستوف در حالی از ساعت 21:30 جمعه شب پذیرای کریلیا سووتوف سامارا بود که سه‌شنبه هفته جاری در بازی اول لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.


سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی دو بازیکن ایرانی روستوف که به دلیل همراهی تیم ملی سه روز در تیم باشگاهی‌شان تمرین کردند در ابتدای مسابقه نیمکت‌نشین بودند.


روستوف در دقیقه 39 گل اول را توسط الکساندر بوخاروف به ثمر رساند اما در دقیقه 54 کریلیا با گل به خودی الکساندر اروخین گل تساوی را زد ولی روستوف خیلی زود به بازی برگشت و دقیقه 59 آندری پریپلیتا دومین گل را برای این تیم زد تا آنها دوباره در خانه پیش بیافتد.


روستوف دقیقه 64 نخستین تعویض را انجام داد و سردار آزمون جایگزین دیمیتری پولوز شد و از دقیقه 74 هم سعید عزت‌اللهی جای تیموفی کالاچف را گرفت اما با این وجود روستوف تا پایان مسابقه گلی به ثمر نرساند تا این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود آنها خاتمه پیدا کند.


روستوف با این پیروزی 10 امتیازی شد و به رده چهارم جدول لیگ روسیه صعود کرد و کریلیا سووتوف نیز با 2 امتیاز قعرنشین باقی ماند.

  • محمد حسینی

سردار آزمون

عزت الهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی