خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ق.ظ

یونایتد- سیتی؛ گران ترین دربی تاریخ

امروز گرانترین ترکیب های تارخ فوتبال، در قالب دربی شهر منچستر و تحت هدایت دو سرمربی نامدار خود به میدان خواهند رفت.




به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مورینیو در مقابله با دشمن قدیمی سرمربی پرتغالی، پپ گواردیولا قرار خواهند گرفت تا ستارگانی که در تابستان امسال با میلیون ها پوند خریداری شده اند، برای اولین بار در مقابل هم صف آرایی کنند. از زمانی که لیست بازیکنان احتمالی دو تیم در ابتدای تابستان منتشر شد، مشخص بود بازی حساسی بین دو قدرت اول شهر منچستر در راه خواهد بود.

 

 

 

 

هر دو تیم در سال گذشته به اهداف پیش بینی شده ابتدای فصل نرسیدند و منچسترسیتی، یک رده بالاتر از رقیب سنتی قرار گرفت و تنها موفق شد با تفاضل گل، سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد.

 

اما این فصل و بعد از انتصاب دو سرمربی بزرگ دنیای فوتبال و خریدهای بزرگ و گرانقیمت، دو تیم فصل جدید را مقتدرانه و با سه پیروزی آغاز کردند. مورینیو با پرداختن بیش از 145 میلیون پوند و کشاندن ستاره هایی مثل پل پوگبا و زلاتان، دشمن سرسخت گواردیولا که او را یک "ترسوی بزدل" خوانده بود، ترکیب شیاطین سرخ را متحول کرده است.

 

 


 

 

زلاتان، که پیش از این تنها یک فصل در اینتر زیر نظر آقای خاص بازی کرده بود، چند روز قبل طی مصاحبه ای مورینیو را مغز متفکر خواند و تاکید کرد  که مورینیو می داند برای پیروز شدن باید چه کارهایی انجام دهد.

 

در آنسو، گواردیولا نیز با صرف بیش از 175 میلیون پوند و ترمیم خط دفاعی خود با اضافه کردن جان استونز از اورتون و لروی سانه، ستاره آلمانی شالکه، در بازار تابستانی بیکار ننشسته است و ترکیب گران قیمت تیمش را آراسته تر کرد.

 

 

 

 

علیرغم غیبت آگوئرو به علت محرومیت و مصدومیت لروی سانه، باز هم ترکیب 22 نفره احتمالی حاضر در زمین، بیش از 600 میلیون پوند ارزش دارند و شش تن از 12 بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال انگلیس، در تئاتر رویاها به میدان خواهند رفت.

 

 

 

 

 

البته در دیدار امروز ، مطمئنا تمامی توجهات به ستارگان درون زمین نخواهد بود و در کنار زمین، به سان جنگ های صلیبی گذشته، دو ستاره در مقابل هم شمشیر خواهند کشید. آمار گواردیولا  در برابر مورینیو فوق العاده بوده است و شکست تنها در 3 دیدار از 16 تقابل گذشته، کارنامه خوبی را برای او به جای گذاشته است. البته مورینیو نیز همیشه رقیب خود را از گزند حملات زهردار خود در امان نگذاشته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی