خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۲۷ ق.ظ

سوارز رکورد رونالدو را شکست

لوئیس سوارز، مهاجم بارسلونا که در دیدار مقابل آلاوز، صدمین بازی اش برای بارسلونا را انجام داد موفق شد رکورد کریستیانو رونالدو را بکشند.




به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو تا به حال رکورد دار بیشترین مجموع گل و پاس گل در صدمین بازی بود. او وقتی بازی صدم را برای رئال انجام داد، 95 گل به ثمر رسانده بود و 29 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده بود ولی سوارز موفق شد مقابل آلاوز این رکورد را بشکند.

 


 


هر چند سوارز گلی به ثمر نرساند ولی او با هشتاد و هشت گلی که برای بارسا به ثمر رسانده و در کنار چهل و سه پاس گلی که به هم تیمی‌هایش داده بود،‌ با در مجموع 131 گل و پاس گل بالاتر از رونالدو قرار گرفت. آمار سوارز 7 گل و پاس گل از رونالدو بیشتر است.

سوارز همچنین در درصد بردها نیز از مسی و رونالدو جلو زد. او در صدمین بازی 80 درصد بازی‌هایش در بارسا را با پیروزی پشت سر گذاشته در حالی که در مورد رونالدو این آمار 76 درصد و در مورد مسی 67 درصد است.

  • محمد حسینی

سوارز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی