خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ق.ظ

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر

هفته ششم نیز با پنج تساوی که یکی از آنها مربوط به دربی پایتخت بود به پایان رسید، ١١ بازیکن منتخب هفته از نگاه کارشناسان ورزش سه را مرور می کنیم.



به گزارش "ورزش سه"، در مهم ترین اتفاق هفته ششم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند تا تراکتور با یک برد خوب در اصفهان بتواند به صد جدول برسد. سپاهان و فولاد دیگر تیم هایی بودند که توانستند بازی های خود را پیروز شوند.


١١ بازیکن منتخب هفته ششم از نگاه کارشناسان ورزش سه را مرور می کنیم:

 

دروازه بان:


علیرضا بیرانوند( پرسپولیس):


شاید بتوان گفت ستاره روز گذشته دربی بیرانوند بوده است، با خروج های خوب و شروع مجددهای منحصر به فرد می توانست حتی پایه گذارحملاتی شود که بوی گل می داد. البته بیرانوند یک اشتباه در خروج داشت که خودش آن را جبران کرد. بیرانوند توانست نمره قبولی از اولین تجربه اش دردربی بگیرد.

 

 

مدافعان:

 

عبدالله کرمی( فولاد خوزستان):


در روزی که فولادخوزستان اولین پیروزی اش را توانست در خانه به دست آورد، عبدالله کرمی فوق العاده عمل کرد. او برابر مهاجمان تیم حریف عالی ظاهر شد و توپ های هوایی را به خوبی دور کرد تا در تیم منتخب ما نامش را بنویسیم.

 

 

رابسون جانواریو( استقلال تهران):


مدافع جوان استقلالی ها در دربی نمایش موفقی داشت و یک دفع بسیار به موقع باعث شد تا فرصت خوب گلزنی پرسپولیسی ها در اواخر بازی گرفته شود. رابسون در کنار مجید حسینی روز خوبی در دربی داشتند و توانستند نمره قبولی بگیرند.

 

 

آرمین سهرابیان( سپاهان):


سهرابیان را می توان به جرات کشف عبدالله ویسی دانست، ویسی با جرات مثال زدنی اش در حالی که احسان حاج صفی را دارد، سهرابیان را در دفاع چپ بازی می دهد و حاج صفی را یک خط جلوتر برده است. سهرابیان در بازی با ماشین سازی توانست گل هم بزند و بهترین بازیکن میدان نیز لقب بگیرد.

 

 

رضا شربتی( سیاه جامگان):


در روز تساوی سیاه پوشان مشهدی برابر تیم صبا رضا شربتی به خوبی عمل کرد و توانس یک پاس گل نیز به پیام ملکیان بدهد.

 

هافبک ها:

 

سینا عشوری( تراکتورسازی):

 

سینا عشوری که ابتدای فصل از ذوب آهن رایت نامه گرفت تا همچنان در جمع تراکتورسازان باشد، برابر تیم سابقش خوش درخشید و حتی دروازه ذوب آهن را باز کرد. عشوری در جنگ های میانه میدان به خوبی عمل کرد و مانع از موقعیت سازی هافبک های ذوب شد.

 

 

داریوش شجاعیان(گسترش فولاد):


بازیکن ملی پوش تیم کمالوند در هر دو نیمه عملکرد بسیار خوبی داشت، شجاعیان رهبری حملات تیم مهمان را علیه سایپایی ها بر عهده داشت و توانست چهره برتر میدان باشد، دیداری که گسترش باز هم موفق به پیروزی نشد.

 

 

محسن مسلمان(پرسپولیس):


مسلمان توانست در آن دربی بی روح بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد، او میانه میدان با تکنیک بالایش به خوبی بازیسازی کرد و چند پاس عالی برای مهاجمان تیمش فرستاد که با بی دقتی مهاجمان موقعیت ها از بین رفت.

 

 

مهدی ترابی(سایپا):


بازیکن محبوب کی روش باز هم گل زد تا به عنوان آقای گل کنونی لیگ برتر لقب بگیرد. او بازهم عصای دست فرکی شد، در روزهایی که سایپا بازی های خوب تیمی به نمایش نمی گذارد، ترابی یک تنه جور کل تیم را می کشد، او در بازی هفته قبل در دقایق پایانی به فولاد گل زد و این هفته گسترش فولاد را متوقق کرد.

 

 

مهاجمان:

 

احمد حسن زاده(صبای قم):


مهاجم صبایی ها در بازی با سیاه جامگان نمره قبولی گرفت، او گل تساوی تیمش را در این بازی به زیبایی زد تا صبا فرصت بازگشت به بازی را داشته باشد. البته صبا بازهم موفق به برد نشد و دو امتیاز دیگر از دست داد.

 

 

ساسان انصاری( فولاد خوزستان):

 

مهاجم تازه وارد فولادی ها عصای دست سعداوی شده است، او در بازی با پدیده هم پنالتی گرفت و هم آن را به گل تبدیل کرد تا برای بار دوم بار متوالی نامش در لیست بازیکنان منتخب هفته ورزش سه قرار بگیرد.فولاد با این برد ٦ پله صعوز کرد و به تک رقمی ها چسبید.

 

  • محمد حسینی

تیم منتخب هفته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی