خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۲۰ ق.ظ

پیروزی شیرین میلان در خانه سمپدوریا

میلان در دیداری خارج از خانه و دشوار موفق شد با نتیجه 1-0 سمپدوریا را از پیش رو بردارد.




به گزارش "ورزش سه"، شاگردان وینچنزو مونتلا که در دو دیدار قبلی شان شکست خورده بودند، در دیدار امشب نمایش بهتری داشتند و توانستند به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه دست پیدا کنند.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و می توانستند در دقیقه 7 به گل برسند اما موقعیتی که روی حرکت سوسو و نیانگ ایجاد شده بود، با ضربه سر لاپادولا، به شکل خطرناکی از بالای دروازه سمپدوریا به بیرون رفت.


چند دقیقه اولین موقعیت جدی سمپدوریا با شوت سرکش توریرا ایجاد شد اما واکنش دیدنی دوناروما، مانع از رسیدن تیم میزبان به گل شد. در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و این نیمه بدون گل به پایان رسید.

 



نیمه دوم را هم دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیتی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.


با سپری شدن دقایق ابتدایی، فشار حملات بیشتر شد و موقعیت های خطرناک تری هم روی دروازه ها به وجود آمد. در دقیقه 73، کارلوس باکا می توانست با ضربه ای دقیق، ویویانو را مغلوب کند اما دروازه بان سمپدوریا با واکنشی تماشایی، این خطر را هم دفع کرد.


در دقیقه 79 نوبت تیم میزبان بود که صاحب موقعیت گلزنی شود اما دوناروما بار دیگر در مقابل ضربه موریل مقاومت کرد تا دروازه ها همچنان بسته بماند.


اما سرانجام در دقیقه 85، میلان به گل رسید. روی اشتباه بازیکن سمپدوریا بود که سوسو صاحب توپ شد و پاس او، باکا را در موقعیت گلزنی قرار داد. این مهاجم کلمبیایی هم به راحتی کار را تمام کرد.


در دقایق باقی مانده تیم میزبان تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام داد اما تلاش آنها فایده ای نداشت و بازی با همان یک گل به سود میلان به پایان رسید.

  • محمد حسینی

میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی