خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ق.ظ

صف آرایی حساس اسپانیا مقابل ایتالیا

تیم ملی فوتبال اسپانیا برابر حریف و رقیب سنتی و قدیمی خود، ایتالیا صف آرایی می‌کند تا قدمی دیگر به سمت جام جهانی 2018 برداشته باشد.خبرگزاری فارس: صف آرایی حساس اسپانیا مقابل ایتالیا

به گزارش خبرگزاری فارس،  از گروه G مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، تیم فوتبال اسپانیا در استادیوم یوونتوس شهر تورین ایتالیا برابر رقیب قدیمی خود صف آرایی خواهد کرد.

شاگردان لوپتگی که از پیروزی 8 بر صفر خود مقابل لیختن اشتاین به این بازی بزرگ رسیده‌اند، خوب می‌دانند که ایتالیا با درخشش پله، ایموبیله و سایر ستارگانی که در یورو 2016 خوش درخشیده‌اند به یک پیروزی قاطعانه خانگی فکر می‌کند.

کار اسپانیا بسیار سخت است و این در حالی است که لوپیتگی از سوی رسانه‌های اسپانیایی به شدت تحت فشار است و یک شکست آن هم در چنین بازی مهمی، می‌تواند در آینده این مربی تاثیر زیادی داشته باشد.

پیروزی 4 بر صفر اسپانیا برابر ایتالیا در سال 2012 چیزی است که از سوی رسانه‌های اسپانیایی در آستانه ال کلاسیکودربی بازی‌های ملی یادآوری می‌شود و البته رسانه‌های ایتالیایی به پیروزی 4 بر صفر خود در بازی دوستانه 1942 اشاره می‌کنند.

در آخرین بازی، ایتالیا دو بر صفر برابر اسپانیا به پیروزی رسیده و نشان داده که تیم قوی تر و بزرگ‌تری است.

  • محمد حسینی

اسپانیا

ایتالیا

جام جهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی