خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ق.ظ

رکورد فوق العاده بارسا و رئال در لیگ قهرمانان

بارسلونا و رئال مادرید رکورد بسیار خوبی در بازی های خانگی در مرحله گروهی ثبت کرده اند و 20 بازی متوالی است که در خانه شکست نخورده اند.




به گزارش "ورزش سه"، در حالی کاتالان ها در هفته جاری میزبان منچسترسیتی خواهند بود که آخرین شکست آنها در خانه به سال 2009 و باخت عجیب در برابر روبین کازان با هدایت گواردیولا باز می گردد؛ البته بارسلونا در این رکورد با رقیب دیرینه خود رئال مادرید شریک است.

 

 


 

 

کهکشانی ها هم نیز از اکتبر سال 2009 و شکست 2-3 برابر میلان در خانه، در مرحله گروهی و در سانتیاگو برنابئو، 20 بازی است که شکستی را نپذیرفته اند.

 

 

 

 

در حال حاضر نزدیک ترین تیم های اروپا به رکورد دو باشگاه بزرگ اسپانیا، یوونتوس و پاری سن ژرمن هستند. یوونتوس نیز از سال 2009 در خانه خود نباخته؛ اما غیبت 2 ساله آنها در لیگ قهرمانان، رکورد آنها را به 13 بازی بی شکست تقلیل داده است. بعد از این دو تیم، بایرن با 7 بازی بدون شکست در رتبه بعدی قرار دارد.

 

از زمان تاسیس لیگ قهرمانان به شیوه جدید، بارسا 73 بار در نیوکمپ به میدان رفته است که تنها 5 بار شکست را پذیرا شده؛ اما آنها در این زمینه نیز آماری مشابه رئال مادرید ثبت کرده اند.

  • محمد حسینی

بارسلونا

رئال مادرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی