خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴ ق.ظ

لیونل مسی بهترین گلزن جهان در سال 2016

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در سال 2016 عملکرد بسیار خوبی داشته و بهترین گلزن حال حاضر جهان است.




به گزارش "ورزش سه"، مسی در هفته های اخیر و بعد از مصدومیتی که در اوایل فصل گریبان او را گرفت نمایش بسیار خوبی از خود ارائه داده است و در دیدار دشوار این هفته بارسا برابر سویا نیز نقش موثری در پیروزی تیمش در سانچزپیسخوان ایفا کرد.

 

در حال حاضر مسی به همراه لوییس سوارز در صدر جدول لالیگا قرار دارند و با گذشت چهار هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان و البته غیبت در یک دیدار به علت مصدومیت، با به ثمر رساندن 7 گل در صدر بهترین گلزنان قرار گرفته است.

 

 


 

 

مسی در سال جاری 51 گل به ثمر رسانده است که 44 گل با لباس بارسا و 7 تای دیگر در عرصه ملی بوده است و بعد از او لوییس سوارز با 47 گل که شامل 44 بار گلزنی برای بارسا و تنها 3 گل در تیم ملی اروگوئه قرار دارد. کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید که او نیز بسیاری از مقاطع سال جاری را به علت مصدومیت از دست داده است، با زدن 33 گل برای رئال و 11 گل برای پرتغال در رتبه سوم قرار دارد.

 

با این تفاسیر به نظر می رسد علاوه بر رونالدو که از بخت زیادی برای بردن جایزه بهترین بازیکن فوتبال برخوردار است، می توان از لیونل مسی به عنوان دیگر کاندید مهم دریافت این جایزه نام برد.

 

 

  • محمد حسینی

مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی