خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۳۰ ب.ظ

توفان در سرمبان ؛ بازی نیم ساعت عقب افتاد

خبرنگار ورزش سه از شهر سرمبان در مالزی اخبار حاشیه‌ای مسابقه ایران مقابل سوریه را پوشش می‌دهد.




به گزارش "ورزش‌سه"، مهمترین اتفاق حاشیه¬ای تنشی بود که بین ناظر بازی و اعضای تیم ملی ایران پیش از حضور آنها روی چمن ورزشگاه بروز کرد.


همراه این اخبار حاشیه‌ای باشید:


* از ساعت 18 به وقت محلی خبرنگاران و عکاسان ایرانی وارد استادیوم تانکوعبدالرحمان شدند.


* در حالی که کمتر از 2 ساعت به این دیدار باقی مانده هوای مالزی آفتابی گزارش شده که البته با شرجی بالا همراه است.


* ایرانیان مقیم مالزی نیز طبق انتظار با حضور پرتعداد خود در استادیوم حامی شاگردان کارلوس کی روش در دیدار برابر مالزی هستند.

 



* همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود امکانات رفاهی محل برگزاری این دیدار نه تنها برای بازیکنان که برای اصحاب رسانه¬ای مشکلاتی ایجاد کرده که کمبود امکاناتی مثل عدم وجود اینترنت اصلی‌ترین دغدغه اصحاب رسانه است.


*  شاگردان کارلوس کی روش ساعت 18:22 به وقت محلی با یک دستگاه اتوبوس وارد استادیوم شدند.

 


* به گزارش خبرنگار ما اولین چالش پیش از بازی دخالت عجیب ناظر بازی در لحظه¬ای بود که بازیکنان ایران قصد حضور در زمین را داشتند. ناظر بازی با توجه به عدم استفاده ایرانی‌ها از آی‌دی‌کارت اجازه حضور آنها در زمین را نداد و بازیکنان را به اتوبوس بازگرداند. این مساله یک وقفه 10 دقیقه¬ای ایجاد کرد و بازیکنان بعد از حضور در اتوبوس دوباره به زمین بازگشتند.


* ناظر بازی بازرسی خاصی نسبت به سوریه‌ای‌ها انجام نداد و میزبان زودتر از ما به زمین چمن رسید. زمینی که بازی کردن روی آن داستان خاص خود را خواهد داشت.


* در حال حاضر هواداران ایران دسته دسته خود را به ورزشگاه تانکو عبدالرحمان می رساند.

 

*طرفداران ایرانی حاضر در مالزی حمایت جالب توجهی از شاگردان کارلوس کی روش داشته اند تا آنها برابر سوریه از شرایط روحی بهتری برخوردار باشند.

 

* کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران اولین فردی بود که در میان تشویق هواداران ایرانی از اتوبوس پیاده شد و بعد از او محمدرضا ساکت و افشین پیروانی به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی با ترک اتوبوس خود را مهیا انجام این دیدار کردند.

 

 

* هواداران با تشکیل تونلی در میان استقبال خود بازیکنان را راهی استادیوم کردند و برای آنها آرزوی موفقیت داشتند.

 

* در فاصله یک ساعت مانده به دیدار باران شدیدی در محل برگزاری این دیدار به باریدن گرفت که علیرغم قابل پیش بینی بودن این اتفاق می تواند شرایط سختی برای ملی پوشان در این بازی رقم بزند.

 

* با توجه به محرومیت سردار آزمون، کارلوس کی روش از کریم انصاری فرد به عنوان مهاجم هدف خود سود برده که به نظر می رسد این اقدام با توجه به بارش باران و دستورات تاکتیکی سرمربی تیم ملی برای حملات هوایی و استفاده از قدرت سرزنی مهاجم باشد.

 


* تا یک ساعت مانده به آغاز بازی تنها حدود 500 هوادار ایرانی موفق به حضور در ورزشگاه شده که این تعداد قطعا بیشتر خواهد شد.


* هواداران طرفدار سوریه به تعداد انگشتان یک دست در ضلع مرکزی ورزشگاه مستقر شده اند.


* بارش شدید باران ممکن است پایدار نباشد و دوباره هوا آفتابی شود که این اتفاق به سود ایران خواهد بود.


* هوادارانی که فعلا در ورزشگاه حضور دارند، زیر قسمت های مسقف ورزشگاه تانکو عبدالرحمان پناه گرفته اند.


* 80 درصد از ظرفیت ورزشگاه قدیمی و نه چندان زیبای میزبان بازی ایران و سوریه احتمالا خالی خواهد ماند و این مساله در شأن برگزارکنندگان این بازی و رقابت های مقدماتی جام جهانی نیست.

 

* بارش  ادامه دار باران باعث شد تا با رأی ناظر این دیدار و داوران بازی با نیم ساعت تاخیر به ساعت 16 منتقل شود و باید دید با قطع بارندگی دو تیم مهیای این بازی خواهند شد یا این شرایط همچنان ادامه خواهد داشت.

 

 

  • محمد حسینی

ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی