خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۰ ق.ظ

رکوردشکنی های دورتموند با پیروزی تاریخی

بروسیا دورتموند امشب در دیداری به یادماندنی موفق شد با نتیجه 8-4 لژیا ورشو را شکست بدهد؛ نتیجه ای که رکوردهای ویژه ای را در لیگ قهرمانان رقم زد.




به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 10 بازی بود که الکساندر پریوویچ لژیا را پیش انداخت و در 22 بعدی، دو تیم 6 بار دیگر دروازه یکدیگر را باز کردند که سهم دورتموند 5 گل بود.

 

به این ترتیب، برای اولین بار در 25 دقیقه ابتدایی یک دیدار در لیگ قهرمانان، 5 بار توپ از خط دروازه ها گذشت و همچنین در نیمه اول، 7 گل زده شد.

 


 

 

همچنین زردها با رکورد زدن 5 گل در نیمه اول یک دیدار لیگ قهرمانان که در اختیار بایرن بود و در آوریل 2015 مقابل پورتو ثبت کرده بود، برابری کردند.

 

ضمن اینکه این دیدار رکورد پرگل ترین دیدار لیگ قهرمانان که متعلق به پیروزی 8-3 موناکو مقابل دپورتیوو لاکرونیا در سال 2003 بود را شکست.

 

 

 

 

علاوه بر این، دورتموند تعداد گل هایش در دو دیدار رفت و برگشت مقابل لژیا را به 13 رساند که بیشترین گل زده توسط یک تیم مقابل یک حریف خاص در یک فصل از لیگ قهرمانان است.

  • محمد حسینی

دورتموند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی