خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳ ق.ظ

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

یکی از کم گل ترین هفته های لیگ شانزدهم در حالی به اتمام رسید که تنها سه تیم در آن طعم پیروزی را چشیدند. 



به گزارش "ورزش سه"، هفته نوزدهم لیگ برتر با حواشی فراوانی در دیدارهای مختلف به پایان رسید، بازی هایی که با پنج تساوی به پایان رسید و تیم های پرسپولیس، استقلال و سایپا تنها تیم هایی بودند که در آن موفق به پیروزی شدند. 


با بررسی تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر به انتخاب کارشناسان "ورزش سه"، همراه این رسانه باشید:

 


دروازه‌بان


سیدمهدی اسلامی(ماشین سازی)

 


اسلامی پس از مدت ها نیمکت نشینی در دربی حساس تبریز به ترکیب اصلی رسید، دیداری که او باید با بازیکنان نامدار تراکتورسازان روبرو می شد، این دروازه بان که برای حضور در 11 بازیکن اصلی ماشین سازان انگیزه های زیادی داشت توانست به خوبی از دروازه خود حراست کند و ضمن بسته نگه داشتن آن یک پنالتی فوق حساس را در دقایق پایانی بازی از تراکتورسازان مهار کند. این مهار اسلامی برای تبریزی ها یک امتیاز حساس در بر داشت و از آن مهمتر باعث نباختن در دربی شد. 

 


مدافعان


عزت الله پورقاز(سایپا)

 


مدافع ملی پوش نارنجی پوشان که در فصل نقل و انتقالات نیم فصل به این تیم پیوسته است در دیدار برابر پدیده یکی از بهترین بازیکنان زمین بود، او در بازی مشهد و برابر سیاه جامگان از جمله بازیکنانی بود که با دوندگی زیاد و قدرت جنگندگی بالا توانست به خوبی از عهده وظایف محوله بربیاید. پورقاز که در چهار بازی اخیر برای سایپا به میدان رفته یکی از موثرترین بازیکنانی بوده که توانسته اند در سه بازی دروازه خود را بسته نگه دارند. 

 


امین حاج محمدی(ماشین سازی)

 


مدافع سابقا آبی پوش لیگ برتری در دیدار برابر تراکتورسازی برای اولین بار در ترکیب ثابت ماشین سازی به میدان رفت، حاج محمدی در دربی حساس تبریز موفق شد مهاجمان زهردار سرخ پوشان را از کار بیندازد و در یکی از حساس ترین لحظات بازی، توپ ریباند شده از ضربه پنالتی را دفع کند، او توپی که توسط محمد ابراهیمی نواخته شده بود را از روی خط دروازه دور کرد تا شاگردان کاظمی بدون گل خورده و با یک امتیاز ارزشمند بازی را به اتمام برسانند. 

 


حسین ماهینی(پرسپولیس)

 


دفاع راست پرسپولیسی ها در دیدار هفته نوزدهم در پست دیگری به بازی گرفته شد، او در دیدار برابر صبا و در حالی که در پست دفاع راست پرسپولیس، صادق محرمی به بازی گرفته شده بود در جناح چپ حضور یافت و توانست بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد، ماهینی در این بازی و در پست دفاع چپ با همان خصوصیات پست تخصصی اش در میدان حضور یافت و به خوبی توانست از پس نفوذهای بازیکنان صبا برآید. 

 


صادق محرمی(پرسپولیس)

 


مدافع جوان پرسپولیسی ها یکی از بهترین بازیکنان این تیم در قم محسوب می شود، او که در حضور دو بازیکن ملی پوش و مطرح جناح راست سرخ پوشان توانست خود را در ترکیب ثابت این تیم جای دهد در سومین هفته پیاپی برای پرسپولیسی ها از ابتدا به میدان رفت و در دیدار برابر صبا نیز با دوندگی و استفاده از قدرت جوانی موفق شد اجازه هنرنمایی به صبایی ها را در سمت راست دفاعی سرخ ها ندهد. 

 


هافبک‌ها


امید ابراهیمی(استقلال تهران)

 


ستون میانی استقلالی ها در دیدار برابر پیکان توانست به خوبی میانه میدان را از آن خود کند و اجازه هنرنمایی را به بازیکنان تیم حریف نداد، ابراهیمی در این بازی گل زیبایی را نیز به ثمر رساند، او پیش از آنکه بازی استقلالی ها در مقابل خودروسازان گره بخورد، خیلی زود و در دقیقه چهاردهم بازی از روی ضربه ایستگاهی یکی از دیدنی ترین گل های هفته نوزدهم لیگ برتر را به ثمر رساند.

 


امید نورافکن(استقلال تهران)

 


مدافع – هافبک جوان استقلالی ها که در پست دفاع چپ نیز برای این تیم به میدان رفته است در بازی برابر پیکان، در خط میانی و به عنوان یکی از دو هافبک دفاعی آبی پوشان در زمین حضور یافت و توانست یکی از بهترین بازی های میدان را به نمایش بگذارد، نورافکن در این بازی یکی از قابل اعتمادترین بازیکنان منصوریان نشان داد و علاوه بر آن گلی دیدنی نیز به ثمر رساند، قطعا در بازی های پیش رو از امید نورافکن بیشتر خواهیم شنید. 

 


رامین رضاییان(پرسپولیس)

 


مدافع راست و ملی پوش پرسپولیسی ها در بازی برابر صبا در پست بال راست این تیم به میدان رفت، رامین رضاییان که در این بازی نیمه دوم پرفروغی داشت موفق شد با تاثیر مثبت خود باعث نتیجه گیری سرخ پوشان شود، رضاییان با ارسال زیبای خود از روی کرنر زمینه ساز گل اول پرسپولیسی ها شد و گل دوم این تیم را نیز روی یک ضربه پنالتی به ثمر رساند، ضربه ای که توسط خود همین بازیکن به دست آمد.

 


سیامک نعمتی(پیکان)

 

 

هافبک خودروسازان که در بازی های اخیر این تیم به عنوان بال چپ و راست به میدان رفته است در بازی برابر استقلالی ها بسیار پرفروغ نشان داد و علاوه بر به ثمر رساندن یکی از زیباترین گل های هفته نوزدهم، موفق شد بازی تاثیرگذاری را به نمایش بگذارد، او در دیداری که در نهایت مغلوب آبی پوشان شدند یکی از بهترین های میدان بود. 

 


مهاجمان


وحید امیری(پرسپولیس)

 


امیری که در لیگ شانزدهم برای سرخ پوشان در بال چپ نیز به میدان رفته است در بازی برابر صبا و با محرومیت طارمی به عنوان یکی از دو مهاجم اصلی پرسپولیسی ها در میدان حاضر شد و علاوه بر تاثیر مستقیم در گل اول بازی، توانست بازی کم نقصی از خود به نمایش بگذارد و به عنوان یکی از بازیکنان پرفروغ برانکو در میدان حضور داشته باشد، امیری قطعا یکی از اصلی ترین مهره های این مربی در کسب پیروزی ارزشمند قم است. 

 


علی قربانی(استقلال تهران)

 


مهاجم استقلالی ها بدون شک یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در دیدار برابر پیکان بود، قربانی که از ابتدا در ترکیب ثابت آبی پوشان حضور داشت موفق شد علاوه بر تاثیر در اخراج یکی از بازیکنان حریف در دقیقه دهم بازی، پاس گل دوم این تیم را مهیا کند و البته سومین گل استقلالی ها را به ثمر برساند و خیال هواداران این تیم را از کسب یک برد شیرین راحت کند.

 

  • محمد حسینی

تیم منتخب هفته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی