خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ق.ظ

جهانبخش دومین پاسور برتر لیگ هلند

علیرضا جهانبخش برابر تیم سوم جدول هلند پاس گل داده اما تیم او از حریف نامدارش شکست خورد.




به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ اردویسه هلند آلکمار در حضور ثابت علیرضا جهانبخش از ساعت 22:15 امشب در آفاس استادیوم از پی. اس. وی. آیندهوون پذیرایی کرده که نیمه اول این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود تیم مهمان پایان یافته است.


جترو ویلمس مدافع چپ آیندهوون در دقایق 13 و 16 گلزنی کرد اما تنها یک دقیقه پس از آن آلکمار با نفوذ علیرضا جهانبخش از سمت راست محوطه جریمه و پاس او با شوت تک ضرب فرد فرایدی به گل رسید تا اختلاف به یک گل کاهش پیدا کند.


درحالی که آلکمار به دنبال گل دوم بود، آیندهوون در دقیقه 41 توسط گاستون پریرو برای سومین بار دروازه تیم جهانبخش را باز کرد تا نیمه اول را با برتری 3 بر یک تمام کند.این بازی در نهایت 4 بر 2 به اتمام رسید.


جهانبخش که در این فصل 6 گل برای آلکمار زده با درخشش در مسابقه امشب تعداد پاس گل‌های خود را به عدد 6 رساند و به رده دوم بهترین پاسورهای لیگ اردیویسه صعود کرد.


  • محمد حسینی

جهانبخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی