خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۵۰ ق.ظ

گلزنی گوچی و پیروزی جهانبخش در نبرد ایرانی‌ها

در ادامه بازی های هفته بیست و دوم لیگ هلند تیم های آلکمار و هیرنفین به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این یاران جهانبخش بودند که توانستند به برتری برسند. 



به گزارش "ورزش سه"، در این بازی که به میزبانی هیرنفین برگزار شد هر دو بازیکن ایرانی دو تیم از ابتدا در میدان حضور داشتند و در نهایت این یاران جهانبخش بودند که توانستند سه امتیاز این بازی حساس را به دست بیاورند. 


آلکماری ها در دقیقه 17 بازی توانستند توسط تانکوویچ به گل اول بازی دست پیدا کنند و نیمه اول را به عنوان تیم پیروز راهی رختکن شوند، آنها پس از آغاز نیمه دوم نیز توانستند برای دومین بار به گل برسند و اختلاف خود را با حریف بیشتر کنند اما در حالی که بازی به سوی پایان می رفت در دقیقه 79 این رضا قوچان نژاد بود که توانست یکی از دو گل خورده تیمش را جبران کند تا نتیجه نهایی بازی دو بر یک به سود آلکمار ثبت شود. 


علیرضا جهانبخش در این بازی از ابتدا در ترکیب آلکمار حاضر بود و در دقیقه هشتاد و سوم نیز از داور میدان کارت زرد دریافت کرد، جهانبخش در دقیقه 90 از بازی خارج شد و جای خود را به بازیکن دیگری داد. 


اما در طرف مقابل گوچی نیز از ابتدا در زمین حاضر بود تا پایان برای تیمش جنگید، تلاشی که یک گل برای او به همراه داشت تا همچنان به دنبال کسب آقای گلی لیگ هلند باشد. 


آلکمار با این پیروزی حیاتی توانست خود را 35 امتیازی کند و به رده چهارم جدول رده بندی برساند در حالیکه هیرنفین همچنان 33 امتیازی باقی ماند و در رده ششم جدول جا خوش کرد. 


چندی پیش این دو تیم در بازی نیمه نهایی جام حذفی نیز به سراغ یکدیگر رفته بودند که در آن دیدار نیز آلکمار موفق به کسب پیروزی یک بر صفر و حضور در فینال جام حذفی هلند شده بود.

  • محمد حسینی

جهانبخش

قوچان نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی