خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ق.ظ

بایرن 8-0 هامبورگ؛ تقدیم به آنچلوتی

بایرن به لطف هت تریک لواندوفسکی، دو گل کومان و گل های آلابا، ویدال و روبن، با نتیجه خوردکننده 8-0 بر هامبورگ غلبه کرد و ضمن تداوم صدرنشینی، هدیه مناسبی نیز تقدیم کارلو آنچلوتی کرد.




به گزارش "ورزش سه"، بایرن که با 50 امتیاز در صدر جدول قرار داشت؛ در روزی که کارلو آنچلوتی برای هزارمین بار روی نیمکت مربیگری می نشست، میزبانی هامبورگ قعر جدولی را بر عهده داشت. بایرن در چند سال اخیر در خانه خود، حداقل 4 گل به هامبورگ زده بود.

 

بازی با حملات بایرن شروع شد اما 17 دقیقه طول کشید تا قفل دروازه هامبورگ باز شود.

شوت محکم توماس مولر از سمت راست، با دفع ناقص رنه آدلر همراه شد و ویدال بود که در ریباند با ضربه ای تماشایی از بیرون محوطه جریمه توانست حساب کار را 1-0 کند.

 

7 دقیقه بعد نوبت به گل دوم رسید. روی بی احتیاطی مدافع هامبورگ، داور بازی اعلام پنالتی کرد و لواندوفسکی که خودش پنالتی گرفته بود، آن را با ضربه ای زمینی و بر خلاف جهت دروازه بان، به گل دوم بایرن بدل کرد.

 

 


 

 

بایرن تیم برتر میدان بود و پس از اینکه چند فرصت عالی با بی دقتی لواندوفسکی از دست رفت، همین بازیکن دقیقه 41 توانست خود را دو گله و بایرن را سه گله کند.

 توپ ارسالی توماس مولر در شلوغی جلوی دروازه به لواندوفسکی رسید و او روی شش قدم و در حالتی نامتعادل، با یک کنترل عالی توانست توپ را به طاق دروازه هامبورگ بچسباند و بایرن را 3-0 پیش بیندازد. همین نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند.

 

نیمه دوم نیز حکایت نیمه اول را داشت و بازی فقط در زمین هامبورگ دنبال می شد.

تنها 9 دقیقه پس از شروع نیمه دوم بود که لواندوفسکی روی حرکت خوب روبن توانست هت تریک خود را تکمیل کرده و بایرن را نیز به چهارمین گلش در این بازی برساند.

یک دقیقه بعد حساب کار 5-0 شد. روی همکاری لواندوفسکی و مولر این آلابا بود که با ضربه ای دقیق توانست برای پنجمین بار دروازه هامبورگ نگون بخت را باز کند.

 

 

 

 

حملات بایرن ادامه داشت و این تیم دقایق 65 و 69 به دو گل دیگر هم توسط کینگزلی کومان دست یافت.

این مهاجم فرانسوی ابتدا پاس عمقی هوملس را در مصاف تک به تک با گلر هامبورگ به گل ششم بایرن بدل کرد و سپس روی اشتباه مدافع هامبورگ، در بیرون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق توپ را به کنج دروازه هامبورگ رساند.

 

این پایان کار نبود و آرین روبن روی پاس کاستا و با یک حرکت انفرادی در گوشه محوطه جریمه، توپ را با ضربه پای چپ دقیق خود به دور از دستان آدلر وارد دروازه هامبورگ کرد تا حساب کار 8-0 شود. نتیجه ای که تا پایان کار باقی ماند و بایرن به لطف این پیروزی پرگل، با 53 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

  • محمد حسینی

بایرن مونیخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی