خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی

اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

خبر ورزشی اتفاقات پیرامون فوتبال ایران و جهان

آخرین نظرات
  • ۱۶ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶ - مجتبی
    سلام
  • ۲۵ اسفند ۹۵، ۰۷:۱۲ - احسان پروانه
    ........
شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ب.ظ

فوتبال ساحلی ایران بر بام آسیا ایستاد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری 7 بردو مقابل امارات عنوان قهرمانی در قاره کهن را به دست آورد.

به گزارش "ورزش‌سه"، فوتبال ساحلی ایران در سال های گذشته رشد چشمگیری داشته و توانسته با کسب نتایج خوب در سطح آسیا و جهان چشم ها را به خود خیره کند. فوتبالیست های ساحلی ایران در سال های قبل عناوین مهمی مثل قهرمانی در قاره آسیا و همچنین قهرمانی در رقابت های بین قاره ای را نیز به دست آورده اند و حالا بار دیگر بر بام قاره کهن قرار گرفتند.


تیم ایران در این دوره از رقابت‌ها با نمایش هایی چشمگیر توانست بازی ها را شروع کند و روز گذشته نیز ملی پوشان کشورمان در نیمه نهایی با نتیجه 8 بر 6 ژاپن را از پیش رو برداشتند تا جواز حضور در جام جهانی را به دست آورند. شاگردان میرشمسی امروز در فینال مقابل امارات قرار گرفتند تا یک پیروزی دیگر کسب کنند. همین اتفاق نیز در نهایت اقتدار رخ داد و برد 7 بر دو پایانی رویایی برای فوتبال ساحلی بود. این پیروزی تیم ایران را به مقام قهرمانی قاره کهن رساند.


بدین ترتیب از قاره آسیا تیم های ایران، امارات و ژاپن توانستند سهمیه حضور در جام جهانی 2017 را کسب کردند.


تیم ملی فوتبال ساحلی ایران حالا بدون تردید قدرتمندترین تیم قاره کهن محسوب می شود و با توجه به قرار گرفتن در رده پنجم رنکینگ جهانی در مسابقات جام جهانی نیز که سال آینده برگزار می شود، حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. حالا آنها چشم امیدشان به حمایت مسئولان فدراسیون فوتبال است تا با پشتیبانی از این تیم قدرتمند افتخارات ارزشمندشان ادامه پیدا کند و بتوانند اتفاقات خوبی را در این رشته رقم بزنند.

 

  • محمد حسینی

فوتسال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی